درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید كارمن به اشتراك گزاري انواع مطالب علمي و آموزنده و جالب براي همه است
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
مطالب علمي و آموزنده و جالب
به اشتراك گزاري انواع مطالب علمي و آموزنده و جالب براي همه




سه راز بزرگ پولدار شدن

 

در تمام فرهنگ ها دو نگرش افراط و تفريطي در مورد پول وجود دارد. بعضي ها مي گويند "پول حلال همه مشکلات است". بعضي ها هم مي گويند "پول علت تمام مفاسد است" اما نگرش درست، راه ميانه اي است که همه واقعيت را در بر مي گيرد. واقعيت اين است که پول زندگي را راحت تر مي کند. هر کس که مي گويد پول مهم نيست هرگز بي پول نبوده است. همه ما به پول احتياج داريم و بيشترمان دلمان مي خواهد بيشتر از اين پول داشته باشيم چيزي که بايد بدانيم حقايقي درباره پول و طرز استفاده از آن است.

حقيقت اين است که پول همان انرژي است. هر چه انرژي بيشتري در ما جاري باشد پول بيشتري در زندگي مان جاري مي شود. يکي از اولين کارهايي که ما بايد بکنيم اين است که نگرش مان نسبت به پول را بررسي کنيم و ببينيم انرژيمان کجا مسدود شده است. اگر در خانواده اي بزرگ شده ايم که پدر و مادرمان نگرش منفي نسبت به پولدارها داشتند و خودشان هم راه استفاده درست از پول را بلد نبودند احتمالا ما هم با مشکلات مالي دست و پنجه نرم مي کنيم. اگر در خانواده اي بزگ شده ايم که نگرش کمبود بر آن حاکم بوده و همه چيز را براي "روز مبادا" نگه مي داشتند احتمالا ما هم بي اعتقاد به فراواني عالم هستي، از خرج کردن پول مي ترسيم و راه جاري شدن آن را بند مي آوريم. البته اين به معناي ولخرجي کردن و دوري از پس انداز نيست.

در این ویدئو و سری ویدئوهای بعدی استاد فرشید پاکذات قرار است درباره پول و نگرش افراد نسبت به پول صحبت کنند. در این ویدئو سوالات متعددی مطرح می شود که ممکن است خیلی از ماها درگیر آن باشیم. اینکه نگرش ما به پول به چه شکل است؟ آیا مثبت است یا منفی؟ چرا بعضی ها فکر می کنند پول باعث فساد و بدبختی است؟ چرا بعضی ها فکر می کنند پول حلال تمام مشکلات است؟ و از این قبیل سوالات.

لطفاً با ما همراه باشید و منتظر نشر بخش های دیگر باشید.

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

بای
ساعت20:43---24 بهمن 1395
سقلیبطسزثشسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 24 بهمن 1395برچسب:, :: 8:25 بعد از ظهر ::  نويسنده : ali